12 Eylül 2015 Cumartesi

Blog Açma Sebebim

Bir blog açtım ama neden kahve üzerine açtığımı soran çok insanla karşılaştım. Cevap olarak da bu postu hazırlamaya koyuldum :)

Blog işi zevk ve gönül işidir. Öncelikle yoğunlaşmak istenilen bir konuya göre blog açılır. Bende düşündüm.. Kahve içmekten aşırı zevk alıyorum. E birde onunla alakalı ne varsa öğrenmek istiyorum. Blog açmadan önce bir kaç araştırmalarımda olmuştu. Bu konuda araştırma yapıp kendimi geliştiriyorum. Bunu daha zevkli bi hale getirmek için de blog açma fikrine kapıldım. Ve açtım :)

Asıl amacım makale yazıp burada paylaşmak değil. Kahve hakkında neler bilinebilir?  Kahve ağacı, kahve çekirdeği, kahve çeşitleri, demleme yöntemleri gibi konuları  araştırarak hem kendim bilgilenmek hemde daha zevkli hale getirerek sizlerle paylaşmak amacındayım. Bunların dışında nerelerde kahve içebiliriz? Keşfettiğim ilgi çekici, kahvesiyle meşhur mekanların hikayesini araştırıp burada paylaşmakta diğer amacım. Bununla ilgili ilk postumu geçen ay yayınlamıştım. Hoopp buraya tıklayarak Mihrimah Kahve'nin hikayesini okuyabilirsiniz :)

En meraklı olduğum konu olan kahve üzerine araştırma yapmak ve bunları derleyip yazmak benim için bir eğlence haline geldi. Kendim için harcadığım zamanı güzel değerlendirebildiğimi düşünüyorum. 'Blog açmak  kolay, devam ettirmek zordur.' söylentilerini kırıp devam ettirmeyi düşünüyorum. :) Blog yazmak zevkli bir iş. Hiç bir postumu kendimi şartlandırarak yazmadım. Ki illa bir şey yazmam gerek diye düşünülmemesi gerekiyor. Bu şekilde doğru düzgün bir şeyler sunamayız. Hazırlarken büyük bir keyifle ve özenle hazırlıyorum inşallah sizde keyifle okuyorsunuzdur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder