21 Haziran 2017 Çarşamba

Bir Sonun Başı

Evett ben geldimm :) Her ne kadar sürekli yazamıyor olsamda buralarda bir yerlerde yazıcak bir yerin olması, bir blog sahibi olmak nedense mutlu ediyor beni :) Ne zaman yazma isteği gelse (şuan olduğu gibi) hoop bilgisayarın başında alıyorum soluğu..

Yoğun okul temposundan kurtulmuş, bitirme projesini teslim etmiş fakat yatay geçiş yaptığından dolayı azıcık okulu uzamış; yarı bilgisayar mühendisinin yazısını okuyorsunuz şuanda :)  Bitirme projesini teslim ettiğim saniyeden itibaren üzerimden koca bir yük kalktı. Kendimi bir pamuk gibi hafif hissettim. 

Koskoca üniversite dönemi bitmiş sayılırdı.Bu dönemin her anı; farklı insanlar tanıyarak geçti. Kimisiyle bir süre sonra yollar ayrıldı, kimisiyle hiç bitmeyecek baki dostluklar kuruldu. İnsanın ve insanlığın değeri öğrenildi. İyisiyle kötüsüyle çok güzel bir 5 yıllık emeğin ve serüvenin sonuna geldik :) Daha da doğrusu okul hayatım neredeyse bitti. Bir sonun başına geldim. Bir yandan koskoca 17 yıl süren eğitim hayatını bitirecek olmanın hem üzüntüsünü hem sevincini yaşıyorum. Diğer bir yandan büyük bir heyecanla diploma bekleyip şimdi ne olacak endişesiyle geleceğe bakıyorum. Üniversiteye başlarken hayalini kurduğum gelecek artık beni bekliyor :)

Belki klasik bir son olucak ama 17 yıl süren eğitim yıllarımda yanımdan bir an olsun hiç ayrılmayan; hatalarımla, doğrularımla hep benimle olan; maddi manevi varlığını her an bana hissettiren canım aileme burdan kucak dolusu sevgilerimi ve teşekkürlerimi gönderiyorum :)

Kızınız bir bilgisayar mühendisi sayılır :)

Artık daha sık blog yazabileceğim düşüncesi ve isteğiyle bir sonraki postta görüşmek üzere ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder